סרטי תדמית כדרך למינוף אפליקציית פייסבוק.
אפליקציות לפייסבוק בהן משווקים מוצרים שונים ע”י משחק החלו לתפוס תנופה בזמן האחרון. באפליקציות אלו, הגולש משחק להנאתו במשחק אינטראקטיבי (למשל בבלס) הגורם לו הנאה או משחק טריוויה בו מובטח לו במידה ויענה על השאלות נכונה פרס.
אם כן אנו מזהים 2 אפשרויות בהן ניתן לגרום לגולש להשתמש באפליקציה:1. ע”י פרס 2. משחק מאתגר.
ברצוני לחשוף שיטה נוספת בה ניתן לשווק את האפליקציה ויראלית ולמתג חברה. שימוש בסרטונים שיווקיים (סרטי תדמית) באפליקציה.
כיצד אפליקציה כזו עובדת?
אפליקציה כזו בנויה על שליחת סרטונים מגולש אחד למשנהו לרגל חג או אירוע מסוים, למשל לקראת חג הפסח יכולה חברה מסוימת להפיק מספר סרטונים. הגולש יוכל לבחור מבין הסרטונים איזה הוא חושב שהכי יכול להתאים לבן משפחתו/חברו, ולשלוח אותם כברכה לחג שמח. הסרטון יופיע בקירו של מקבל הברכה והאפליקציה תקבל חשיפה אדירה בין הגולשים שיתחילו להעביר אותם בין איש למשנהו ולייצר ויראליות ובאזז סביב האפליקציה.
אין צורך לקנות מדיה ולשווק את האפליקציה ע”י באנרים באתרים מובילים, האפליקציה משווקת את עצמה בעזרת סרטי תדמית. מה שכן יש לדאוג כי לסרטונים יהיה תסריט מושך ומשעשע, עשוי באופן מקצועי ומעניין וללא אזכורים מסחריים חריגים. כלומר, סרטי תדמית שהגולשים ייהנו להעביר כי פשוט הסרטון משעשע אותם וגורם להם הנאה ולאו דווקא כי הם מעוניינים בפרס.
מה נרוויח מאפליקציה כזו?
מיתוג
שיווק ויראלי- אין צורך בקניית מדיה יקרה- האפליקציה משווקת את עצמה
חיזוק הקשר עם הגולש.
וכל זה במחיר זול יחסית לפרסום בעיתונים/רדיו/טלוויזיה.
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.